28 Mart 2012 Çarşamba

Neden ? Sevgiye açız

Evet sen neden hiç düşündün mü? Neyi mi?

Doyumsuz olduğunu bitmek bilmeyen isteğini sevgi susuzluğunu....

Sevmek ister insan sevebilmek, sevdiği kadar da sevilmek.Bundan daha masum bir istek varsa oda bir bebeğin meme istemesidir. Ama bilemeyiz hiç bir zaman bu isteğimizin sınırlarını, çitlerle çevreleyemeyiz etrafını diktatör bir yönetici gibi hep daha fazlasını isteriz hep fazlasını ve farkına varmayız aslında elimizdekileride kaybedeceğimizi......



İlk başlarda beni seviyormusunlar gelir
daha sonra beni seviyorlar
veee işte o müthiş cümle artık beni sevmiyorlar takip eder sevgisiz gözüken sevgileri.

Kolaymıdır aslında sevdiğin kişiye seni seviyorum demek ya da karşındakinin sana seni seviyorum demesi

Zor olmamalı, lakin kolayda değildir. Söylemek istersin ama düğümlenir boğazına çıkmaz bir türlü kusamazsın sevgini kalır orda bir yumru gibi. Karşındaki de sana inat üsteler hadi söyle diye ama bilmezki senin neler çektiğini

Bir gün gelir toplarsın tüm cesaretini ilk defa elini tutuyormuşun gibi titrer yüreğin ve dişlerin birbirine çarparak bırakır aralarından o büyülü sözleri SENİ SEVİYORUM...........
İşte söylemişindir birkere özgürlüğünü almış mahkum gibisindir adeta kırmışındır zincirlerini dünyaya haykırmak istersin seviyorum, seviyorum, seviyorum

Gel zaman git zaman sakız olur ağzında bu laf ne değeri kalır ne kıymetinin farkındasındır. Merhaba nasılsınla başlayan cümlelerin sonuna konur nokta gibi ne kalbin atıyordur ne karşındaki anlıyordur hissettiklerini bitirmişindir ve yoktur artık o hislerin.

Sadece senin söylediğin anlamını yitirmez aslında sana söylenen seni seviyorumlar da değerini yitirmiştir. tatmin etmez duyduğun iki kelime isyan etmeye başlarsın artık sevmiyorsun beni diye..

Sevgi bitmemiştir fakat sürekli duyman alışkanlık yaratmıştır sadece kurgulamaya başlarsın kafanda bitti sevgi falan kalmadı sadece güzel bir anıydı bizimkisi diye...



Hayır değil kalan çok şey var sen piç ettin onu o kadar ve bunun kıymetini bilemedin.

Söylediğiniz sözlerin kıymetini bilin ziyan etmeyin yüreklerinizi, gözyaşlarınızı,terleyen ellerinizi,hatıralarınızı, boşuna dememiş can baba "illede birşeye ait olacaksan renklere ait olacaksın" diye

Sevin, sevilin ama kıymetini bilin...

http://fizy.com/#s/11bvel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder