20 Kasım 2011 Pazar

Duydum Anne

Duydum Anne
Şehir kargaşasında benliğini yırtarcasına kornaların bağrışmasını ,

Duydum Anne
Beşyüzelli kişinin üç bin mi beş bin mi maaş alsak diye oylama seslerini,

Duydum Anne
Köpük partilerinde çalan yabancı şarkıları,

Duydum Anne
Marangoz Mehmet ustayla, Demirci Recep ’in atölyesinden çıkan sesleri,

Duydum Anne
İki kadehin birbirine kavuşurken “şerefe” eşliğindeki çıkardıkları sesi,

Duydum Anne
Bir kadının haykırışlarını ve yalvarışlarını, sesi ne kadarda senin sesine benziyordu,

Duydum Anne
Bir Adamın için için ağlamasını, kim bilir kimdir,

Duydum Anne
Bir erkek sesi dua okuyor hem de sesi yakından geliyor,

Duydum Anne
Kafamı kaldırırken kafamın tahtaya çarpmasıyla çıkardığı sesi,

Anne ben bu sesleri duyuyorum da onlar neden senin haykırışlarını duymuyor

2 yorum: