20 Kasım 2011 Pazar

İstiyorum

Yıldızlara dokunmak istiyorum
Ve başak tarlalarındaki buğdaylara
Bir de, bir günlük ömrünün gelmesini bekleyen kardelene
Bekliyorum ayın güneşi kovalamasını
Bir emeklinin durakta otobüs beklediği gibi
Arıyor gözlerim
Bir bebeğin anne memesini aradığı gibi masum
Yetişmek istiyorum
Bir martının vapura yetişmek istediği gibi
Dokunmak istiyorum
Sevgilinin ilk kez elini tutar gibi narin
Görmek istiyorum
Tahliyesini almış birinin özgürlüğü tekrar gördüğü gibi
Kaybolmak istiyorum
Bir kobay faresinden farksız ve anlamsız
Uçmak istiyorum
Bir gün ispinozla birgün serçeyle
Nefesin farkına varmak istiyorum
Yoğun bakımdan yeni çıkmış hastadan farksız
Mutluluk istiyorum
Bir dilencinin para istemesi gibi

1 yorum:

  1. merhabalar:)
    cici paylaşımlarla dolu bi blog..
    yaşasın..
    sayfanızın ismi çok hoşş:))
    seve seve izleyiciniz oldum hemenn..
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :))

    YanıtlaSil